Indrets de Mallorca

Del Coll D´Honor al Salt del Freu

Felip, Paco, Julian, Gerardo, Tolo, Guillem
i el debutant Bernat Estades

Per la carretera de Bunyola a Alaró, en direcció a Orient, just a alt del Coll d’Honor, dues voltes més a vall, ens deixen els companys; Miquel Angel, Jaume, Bernat, Toni, i Jordi. Ells segueixen amb els seus cotxes i caminaran per Alaró. En una volta a la dreta hi ha un cartell rectangular amb indicacions per a ciclistes de Muntanya, aquí comença la nostra excursió.

Seguim les senyals, saltem l’escala i agafem a la dreta per les piques del camí del Freu. Estem a dins el bosc, atapit d’alzines i pins, com sempre per jo és per on si camina millor. Aquest te uns encants de verdor i natura extraordinaris. Seguim ara davallant, girem a l´esquerra i poc desprès a la dreta. Continuem pels indicadors de fites pintades de vermell. Fa una boireta no molt espessa, té el seu encant. Prosseguim fent metres i agafem a ma esquerre, a pas ràpid per les estaquetas agrupats, és una bona referència per no perdre el camí. De seguida trobem les cases des Freu esbucades. I ens anem cap a la dreta, a l’esquerra hi ha el camí de Sta. Maria no hi anem. i ja hem arribat al Salt del Freu; és una bellesa veure el salt d´aigua que, per cert, no en baixa gaire. Doncs, ha valgut la pena haver vingut fins aquí.

A la foto Felip, Paco, Julian, Gerardo, Tolo, Guillem, i el debutant Bernat Estades que s’incorporà al grup.

El relat d’aquesta excursió finalitza aquí, perquè dia 10 d’Octubre 2013, vaig comentar el resta; d´Orient Alaró pel pas de l´Estaló i de l’Escaleta.

Ha estat un verdader plaer, hem fet un recorregut aproximat de 10 quilometres i dues hores i tres quarts el temps emprat.

Publicat al setmanari soller 22 de març del 2014

Joan Antoni Castanyer Sanchez

"Siempre había sido mi ilusión poder hablar del Valle de Sóller, mi ciudad, que es admirada y querida por todos los que somos nativos y los que no."

© 2003 - 2024 Soller1.com - webnico.netColaboradoresAnúnciate en Sóller1 World Weather Online